"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 16 oktober 2014

Vinter

idag snöade det..visserligen låg det inte kvar men flingorna dansade ner då jag var på ett möte i morse . Så idag bokade jag vinter däckbyte till veckan. Det ör dags tycker jag utifrån att vi ska norrut snart igen. I helgen som var firade vi bröllopsdag i Gävle på fredagen. Hade bokat bord på Matildas och det var fantastiskt gott! Oxfilén smälte i munnen och vinet var perfekt...en lyckad bröllopsdag. Sen åkte vi till Sundsvall på lördagen. Mysigt att träffa alla barnen igen. Vi lagade pizza ihop och myste. Sov hos äldsta dottern också vilket fungerade utmärkt. På söndagen åkte vi tillbaka och passerade mamma på vägen ner. Så fyllde H år och vi smet in till dem på sluttampen av kalaset. Intensiv helg, men mysig.

Om en vecka är vi på väg mot Spanien...spännande värre...om en vecka vet jag resultat av dagens möte...och ja en vecka går ju fort.,,i min värld rusar dagarna snabbare än jag hinner med. Nu är förkylningen över för den här gången iaf och hoppas att slippa den nu...men dagis barnen är rätt duktiga på att smittas :-)
Nu är det dags för mat tycker jag...Ikea here I come:-)

Tjingeling 

Inga kommentarer: