"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 22 november 2013

I morgon

Åker jag till fotomässan i Stockholm igen. Buss med fotofolk kan bli spännande...

Jag har pillat på hela v med stickning ,vävning, virkning och bakning av surdegsbröd. Sytt lite vetehjärtan och nu har min overlock symaskin gått  i graven efter en massa strul och stök! Äntligen har jag köpt en ny och ska sy mössor nästa v som jag fått beställning på. Ser fram emot det. Tyvärr rinner tiden iväg trots att jag kliver upp kvart över sex varje dag med Mojen.

Nästa v ska jag också hänga foton och har haft svårt att välja bilder. Nu får jag se om det hinner komma tills tors...annars får jag lite problem... Ska bli spännande att ställa ut med fotoklubben iaf. Lite ångest är det också....men nu har jag iaf anmält mig...så då får jag  bita ihop...

Har också beställt en loggo till mitt skapande verksamhet och ska fixa en sida där man kan beställa på så småningom ...

Tjingeling

2 kommentarer:

Lena sa...

Ha så kul i morrn!!! :)))

Vart ska ni visa era foton???

Kram & fin helg hjärta* /Lena

Nina Lindh sa...

Fotomässa låter kul!