"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 11 november 2013

har besök

av min mor, och det har varit lite speciella dagar nu då hon hälsat på. Hon är ju snart 89 år och man märker hur hon tacklat av men humöret är ju inte ngt fel på iaf... Vi har letat jacka/ kappa till henne och hittade en idag som passade bra :). Sen gick vi på Ikea och åt lunch och shoppade lite tyg. Mamma till sina pannlappar och jag till mina vetekuddar osv. Jag tycker väl att det gått bra iaf att ha henne här ett par dagar.

Igår var M & J med barnen här, tyvärr var L och M förkylda så dom valde att inte smitta mamma, men det har jag säkert gjort istället...för jag har hostat och snörvlat på rejält sista dagarna och har lite ont i halsen tyvärr...nå det var nog någon mening med att jag inte ska skjutsa henne hem....

Ikea ja, det är fantastiskt mysigt tycker jag att ha ett Ikea så nära så man kan gå dit om man känner för en fika eller lunch...eller få någon ny inredningstanke....

nu känner kroppen att den behöver vila en stund...så tjingeling så länge

Inga kommentarer: