"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 20 januari 2013

Snarkningar

Det blå ljuset i bussen dämpade belysning och några snarkningar från svågern bakom påminner mig om hur trött man blir av att vara uppe sent och sova mindre än man behöver....jag slumrade till avslappningsövningen och nu lyssnar jag på Linnéa Henriksson och försöker smälta dygnet som gått.....buss...båt och nu buss hem. G hade bokat allt och det fungerade jättebra. Medans vi väntade på att få gå ombord såg jag plötsligt någon jag kände igen... Slängde mej ut och sprang ikapp K och hälsade en snabbis..han jobbade på båten. Ett kul möte och mkt oväntat. Efter en buffe måltid gick vi och trängdes med alla whisky intresserade och prövade en och annan sort..klart att jag som är en gormand hittade en riktigt god whisky som fick följa oss hem.. Ja..det slank ner fler under gårdagen och dagen idag....men ja man gör ju allt för Mojen :-).... och vi får se den dyraste som en 5 års present till oss båda.:-) Ja tiden går... Det blev en riktigt bra start på dagen idag....champagne frukost och strålande sol i morse...mums....ja det blev en bra resa. Lite avkoppling och hoppas att det blev en bra laddning inför måndagen då det ska jobbas igen...Fika väntas nu...tjingeling
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: