"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 5 januari 2013

Jätteglad idag

Efter ett års funderingar så har jag köpt mej en IPad 4. Har funderat hit och dit om det var nödvändigt och kom fram till att det är det inte men att jag är värd den....efter alla års slit och eftersom jag ska vara snäll med mig så unnar jag mej den! Lite ångest men det går nog över ;).

igår var vi till sågmyra och shoppade med sonen. Vi kom hem med mycket bra.Tshirts Hood tröjor till mej byxor till mannen, skjorta fick han å....så en mysig dag som avslutades med Lite thai mat. Vi åt lunch i Falun och fikade hos L och M. lillprinsen han tittade förundrat på sonen länge.... Men sen tinade han upp :) Kvällen avslutades med film som var rätt ok.... En fin dag.

Nu sitter jag och lyssnar på hockey med grabbarna och försöker lära mej hur paddan fungerar....ett angenämt nöje...året har börjat bra!!!

tjingeling

2 kommentarer:

Frida sa...

Härligt med en Ipad, du kommer inte ångra dig, jag lovar :)
Kram

Lena sa...

Kikar in med en kvällskram! & den där Ipaden ska du inte gräma dej över ;) den var du värd♥
Natti /Lena