"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 23 januari 2013

julklappen

Den används hemma, av Mojen och nu även av mig :) hittade ett utmärkt sätt att peppa mej att träna.
Ipaden passar precis att hängas över displayen  och jag kan titta på tv,film mm när jag promenerar på!

Jag som har svårt för enformig träning blir motiverad ,mee like :). Har kommit på att styrketräning är i get jag gillat och aldrig kommer att gilla och då är det inte det jag ska göra. Att släpa träd eller annan vardagsträning är roligare och våren skymtat i horisonten även om kylan är mer än isig idag då....

Sista veckan nu med 75% och känner mej trött men det måste gå ändå. På jobbet jobbar vi på...fick ärenden från ett annat kontor i fredags för vi jobbar bra trots att vi inte får vara kvar....

Nå...en dag närmare helg och i morgon fyller lillfian L 2 år och svärsonen lite mer än så....tjingeling

2 kommentarer:

Laizan sa...

Mm det är perfekt, så använder jag också min iPad. Har kört både tv-serier och fotokurser som Lightroom.

Bra att du är igång med träningen, som du säger så är det viktigt att hitta nåt man tycker är roligt.

Kram
E

Vida sa...

Härligt när man hittar såna lösningar.
Kramar från Liv