"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 25 januari 2013

Helg

Solen kliver upp i kylan och skickar oss värme. Vi är på väg mot norr för att plocka undan julen hos mamma och för att fira födelsedagarna med barn och svärsonen. Ska bli mysigt att träffas igen. Jag tog semester idag och det var skönt eftersom jobbet suger just nu...mest pga uppsägningen som kommer snart och vem vill fira när man ska bort? idag bjuder högsta ledningen på tårta för att vi presterat så bra....ja jag är ju för lojal iallafall och hoppas att de som tyckt att jag prioriterat annat än jobbet förstår en dag att OM jag hade priorterat mej själv och inte jobbet hade jag kanske varit frisk tidigare.....men nepp jag kämpade vidare och jobbade på fastän läkaren tyckte att jag skulle vara mer sjukskriven...jo...jag är bitter över faktumet att jag hör att jag prioriterat annat än jobbet....jo visst jag har ju faktiskt försökt bli frisk för att kunna jobba....Men det slår tillbaka till den som tänker så...i sinom tid.....

Så livet för min egen del är okey, det blir heltid från måndag och jag är redo att kämpa vidare i nått nytt. Vad vet jag inte ännu, vet bara att de jobb jag sökt är tillsatta med andra sökande och jag får ta nya tag. Och tills dess jobbar jag på för att göra ett bra avslut på det jag ska lämna.

Tjingeli

Inga kommentarer: