"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 2 januari 2013

2012

Är året som passerat och jag är glad över det, året som gått har varit både upp och ner. Året avslutades med en riktigt bra 50 årsfest och ja, resten lägger jag till det förflutna. Idag är det nytt år, nya utmaningar väntar under året och jag tänker inte älta det som varit för det har ju ändå farit!
De utmaningar jag har framför mig 2013 är att återgå till heltid och framförallt ett nytt jobb!!

Börjar året med ledigt nu och besök av sonen i ett par dagar, sen så att använda julklappen som jag invigde en kort stund idag...jodå vi har köpt ett löpband i julklapp till oss själva. Mannen springer jag flåsar och går...har fått så dålig kondis av förkylningen som aldrig ger upp mina bihålor....men skam den som ger sig...nu är det nattinatt...mannen ska jobba i morgon och jag? Ja, nog finns det att göra...

Tjingeling!

Inga kommentarer: