"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 12 april 2016

Liv dagen

Och det är det 8 år sen Mojen och jag bestämde att nu är det vi. Åren har gått både snabbt och inte utifrån allt som hänt under dessa år. Idag är dagen D och just nu är vi på väg mot Mora i morgonskymningen. L ringde i går och undrade hur jag kände mig inför dagen. Uppskattade verkligen det. Pratade med sonen en sväng vilket kändes bra. Facetimade med Lillmyran häromdagen och ja det är alldeles underbart☺️.

Vet att många tänker på mig idag och hoppas på en lyckad operation vilket jag är övertygad om att det ska bli, ska hålla mig vid liv, för idag är det stora LIV dagen! Tjingeling på er❤️ Love i all 😃

1 kommentar:

Vida sa...

Vad fint skrivet om er och på min dag. Jag har inte läst så mycket bloggar på sistone så jag har liksom missat både operation och massa annat... men vi hörs ju på facebook vilket känns fint. Varmaste kramen och önskar er massor av återstående år tillsammans