"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 25 december 2015

Så blev det jul även i år och mamma fyllde 91år

Var till M och J och åt julgröt i onsdags. Väldigt trevligt. Fick små hemgjorda paket av de små i familjen vilket gladde mig mycket. Dagarna har gått i lugn takt, har försökt bara vara vilket är svårt det också. Fick ett hysteriskt ångestanfall när lönen kom...eller den obefintliga kanske var mer rätt...jodå det hade blivit fel och så fick jag ägna massor av energi för att rätta upp det med chefen...orkade inte ringa utan har det skriftligt...så får en extra utbetalning i jan...sen slipper jag dem. Tack och lov. Är fortsatt sjukskriven till 10 feb. Får se vad FK säger nu då...känns tungt att vara sjuk och inte veta hur och vad jag fixar i framtiden. Allt syns ju inte alltid.

Nåväl..åkte och hämtade mamma i går och så for vi till M och D. Hela gänget var där och hade fixat en fantastisk jullunch, tårta och godis. Jättefint och mysigt. Är så tacksam för att de fixade allt. Mamma var nöjd och paketöpppningen var som vanligt kul. Vi fick en kaffemaskin som vi önskat oss. LillMyran var nöjd med dockan Sara som hon matade direkt och ja, det snurrade nog i hennes lilla knopp i natt. En fin dag med min fina familj. Önskade att alla i mina bonusar också varit där med Mojen men livet är inte så och då får man vara nöjd ändå.



Är otroligt tacksam för att vi fick ta ett kort i år också. Älskad familj❤️20151224

3 kommentarer:

Vida sa...

Ni är så fina <3. Önskar dig allt gott.. alltid. Förstår hur du menar att allt syns inte på utsidan och man kan aldrig veta hur någon mår. Varm kram från mig

Anonym sa...

Vilken fin familj du har❤️

Trist att det strulade med din lön, tar så mkt onödig energi.

God fortsättning🙏

Kram❤️

Helena sa...

Vilket jättefint kort på er:) hoppas du får ett bra år 2016 Kram