"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 13 januari 2014

Måndag igen

och helgen har gått i rasande fart igen! Tänk, det säger bara tjoff så är den över. Förra veckan gick åt att söka jobb eftersom jag fått nej tack på två praktikplatser. Sen så var det lite pyssel att plocka ut julen igen, motionera och sköta om sig dessutom. Jag har fått en rutin i att möta upp Mojen från jobbet, jag kommer ut och får mina steg vilket är bra. :) Så hinner vi också prata lite om hur det varit under dagen på vägen hem.

Gick förbi biblioteket och kollade om det fanns några intressanta böcker, vilket det ju fanns. Flera stycken fick följa med hem. Lördagen gick åt till kalas och sen blev vi bjudna på 3 rätters middag hos L & M, mums vad gott det var! Jätteglad över det faktiskt. Var också mysigt att träffa alla på kalaset också :) det var ett tag sen vi sågs. I går var vi och hälsade på svärmor, plockade undan i förrådet, njöt av film och slappade hela dagen faktiskt. Skönt det också.

Idag har jag haft J här och gått igenom lite av Photoshop Elements och hur man sparar bilder....känner att jag är nog inte allt för haj på det jag heller men vi fick iallafall fika och surra en stund.

I övrigt ska jag försöka förbereda Pysselvännernas antågande idag....det är min kväll i kväll och vi ska virka. Ska surfa lite efter mönster så får vi se vad jag hittar...

Sköt om er där ute i kylan!

6 januari 2014

Inga kommentarer: