"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 17 januari 2014

Host och skvalp

Gillar inte att hostan aldrig ger sig och att ja känner mej halvförkyld hela tiden..har vätska i örat som skvalpar omkring..inte mysigt med att inte få ut det. Har försökt allt.

Tog och dammsög och torkade golven och försökte få lite helg fint. Tog också in cykeln från balkongen och vävstolen åkte ut. Får ta tag i den sen igen. Ska ha kurs nästa v och sen ska jag åka norrut igen och då blir det inget vävt iaf. Vävkursen börjar i feb. och väntar tills dess. Så fort vi får ett förråd så kan jag ju ta ut en del grejor och väva på stora vävstolen istället. Tror mer på det än den lilla just nu iaf. Vi får se vilket som blir bäst.

Idag är också en mkt speciell dag...stora dotterns födelsedag ! Jag fattar inte att det är 29 år sen hon kom till världen , denna fantastiska varelse. Jag minns hur enormt glad jag var trots komplikationerna vid hennes födsel. Hon var precis så som jag ville att hon skulle vara, med stora ögon lika sin far...ett litet mirakel. Hon har blivit en vacker dam med skinn på näsan, hon vet vad hon vill och jag hoppas hon lever det liv hon vill ha!

Grattis till dig min älskade Stora prinsessa vi ses inte idag men du finns i mina tankar!!

2 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Hoppas du kryar på dig snart!

Kram

Anonym sa...

Tack mamma! <3