"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 5 september 2013

Dagarna går

och kartongerna minskar, har haft problem med datauppkopplingen så nu ligger jag efter med studierna. Men det är som det är med det, får ta igen det sen! Det finns ju inga deadlines utan man studerar i egen takt, men tanken är ju att jag ska vara klar med kursen på 5 veckor. I morgon ska jag på högskolans rekryteringsdag och förhoppningsvis så får jag ta och höra lite om min utbildning och jobbchanserna då. Sen får jag fråga en del andra saker på de företag som jag finner intressanta.

Förkylningen börjar ge sig och idag kom kurskallelsen till vävkursen nästa v....ska ringa och meddela att jag är borta...åker till Turkiet på natten mot söndag och ska vara borta en hel v...hoppas vädret blir bra och att vi får ladda om!

Vi har också fått meddelande om att vi från 1 oktober är arbetsbefriade till uppsägningens utgång...vilket innebär till 1 mars för min del. Så nu får jag försöka nyttja den tiden till något vettigt och vem vet? Man kan ju kanske få ett jobb innan...fast emellanåt misströstar jag STORT...

nä..riva lite i kartongerna en stund, sen får vi ta paus i soffan...tjingeling

Inga kommentarer: