"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 9 juli 2017

Så provar jag

Att jobba 100% en vecka, sen har jag tre veckors semester och två kortveckor... tänker att jag lägger energi på rätt sak, att klara av det jobb jag har istället för att slåss mot Fk som skickat brev igen..eftersom läkaren skickat in ett nytt intyg men inte ändrat det som bör ändras och jag orkar inte bråka mer... utan försöker så får vi se hur det går. Alt att söka jobb intervjuer mm orkar jag inte alls med i dagsläget får ångest av allt tjafs ändå.. så gör allt klart med a-kassan så får vi se vart jag landar till slut. Det är en märklig situation att vara i och man får välja sin strid... klarar jag inte detta ja då får jag fundera igen... pengar måste man ha för att leva och nivån sjunker ständigt när man är sjuk och arbetslös... men nån råd blir det för tänker att man anpassar sig till det man har... nattinatt.. en vecka får visa vart jag är på väg... Tjingeling 

1 kommentar:

Lena sa...

Lycka till med jobbveckan önskar jag <3

Ja du, jag har ju aldrig haft med FK att göra, men nu när jag bröt axeln, förstår jag alla er som måste stånga sina huvuden blodiga... jag fick rätt till slut, med mycket krångel & massa samtal, som i sej aldrig egentligen skulle behövas :(

Det mystiska & som borde va absolut förbjudet! är att skicka ut brev om att jag inte fick pengar från 5 april, skickat till mej den 7 maj! wat?? en månad hade gått, varför inte ge mej brevet innan den 5 april? nu ordnade det sej till slut ändå pust :( -men om inte? Nu vet jag att dom får göra så!! hur är det möjligt att en sådan handling får fortgå? detta tycker jag måste upp i regeringsrätten! ÄNDRA DETTA NU!!! arg arg arg blir jag vid tanken igen...

Varm kram *hjärta*