"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 17 juli 2017

Märkligt nog

Så har jag fått kontakt med min äldre halvsyster 😊. Har alltid trott att hon inte velat ha kontakt, men det har visat sig att hon inte visste vart jag var... ja så kan det vara men min uppfattning har varit att de vetat om mig och varför det blivit som det blivit vet jag inte. Mycket av livet kring pappa och hans liv har varit i andrahand. Det jag vetat är att systrarna brutit mer eller mindre med min pappa. Vet inte varför men börjar förstå att han även i deras fall valt bort dem och ägnat sig åt den "nya" familjen han skaffat sig. Ja livet kring honom har inte varit lätt för varesig mig eller de andra involverade, och ändå har jag svårt att förstå honom och de val han gjort i sitt liv.Nått inom mig vill göra ett DNA prov för att få ett svar på om han är min pappa eller inte, samtidigt står jag kanske där utan pappa... iof skulle jag kanske kunna förstå allt bättre då.  Nå är glad över att jag vågade ta kontakt med min syster iaf, även om hon blev lite chockad över att jag varit så nära alla åt och ingen berättat för henne var och vem jag var. Och vilken tur att hon svarade efter en lång tid.. allt har väl en mening på nått vis...

Nu har jag äntligen semester i tre veckor och ska försöka sortera ut lite på landet igen... men njuta av att bara vara också ...och njuta av den vita pionen som blommar just nu☀️Tjingeling 

1 kommentar:

Vida sa...

Åh så spännande och tänk hur man kan tro fel när man inte vet. Trodde samma om min äldre halvsyster under en period. Varmaste kramen från Liv