"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 5 juli 2017

Möte med af

Precis innan ringde dr fast det var sagt kl 16.45... blev stressad och han var stressad också. Kändes som pannkaka av allt jag förberett att prata om för att intyget skulle bli bra. Ja det blev som det vart. Af ringde upp min handläggare på fk eftersom de ska lämna över... de fick iaf tag på hen...vilket varken dr eller jag fått.. så fick jag mail från hen att hen skulle ringa mej idag för att svara på frågor och att hen skulle läsa det nya intyg dr skickat in till dem för att se om ngt nytt tillkommit. Vilket jag såg igår att det är förmodligen inte tillräckligt😔. Jaa jag vet att jag målar fan på väggen innan fakta inträffat men en viss erfarenhet av dessa upprepningar har jag sen länge... tyvärr är det problemet med mig att se saker som inte alltid stämmer... nå försöker ta dagen idag och göra mitt bästa av det. Jag har iaf 75% och får försöka få iväg stämpelpappren så fort jag kan så rullat väl livet på ändå. Leva med rädslan ska jag ju försöka sluta med...så... bäst som sker får jag tänka just nu, även om jag inte ser fortsättningen...Tjingeling 

Inga kommentarer: