"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 14 juli 2017

Inget svar

Efter att jag ringt mottagningen där dr är så hoppades jag att de skrivit en anteckning om att det var viktigt ... not.. och inget nytt till Fk och idag var sista dagen😔. Slåss med tankarna just nu om platsen jag är på är rätt... känns inte riktigt ok med nya chefen....hon har inte sagt ngt om heltiden eller undrat ngt om hur det varit de här dagarna, jag har inte heller sagt nått.... så min känsla idag är att jag kommer att sluta i okt... och då är det så. Nu tar jag semester iallafall i tre veckor så livet är som det är just nu. Mot solen ☀️

1 kommentar:

Vida sa...

Vad man missar när man inte vistas i bloggvärlden.. och jag är ledsen att jag missat det du går igenom just nu. Hoppas så att du njuter semestern trots det som varit och är... varmaste av kramar <3