"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 6 december 2016

Landade vi före utsatt tid riktigt bra tycker jag 😊det var blandat solsken och moln men det gjorde inget tyckte jag. Det var bara skönt att få landa i nått nytt. Hotellet var okej, incheckningen tog tid men vi fick till slut ett bra rum med utsikt över poolerna, nära till havet och en terass med delvis havsutsikt. Lunchen var sissådär då vi äntligen fick mat. Idag var den rejält mkt bättre så antar att vi kom sent för att det skulle vara bra igår. Middagen var jättebra och frukosten i morse likaså. Gick sen hela stranden nästan bort mot Morro Jable på förmiddagen. Mer än 1 mil helt fantastiskt mysigt.Vågskvalp och frisk vind. Mulet men helt ok. Stannade och tog en öl sen vandrade vi hemåt igen. Träffade lite ekorrar på vägen hem😊och fotograferade dem förståss. Sen åt vi en lunch som var jättebra om man jämför med gårdagens... så slog vi oss ner vid poolen och avnjöt lite cava och öl. Mysigt. Solen har kilat fram mellan molen under em så har nog fått lite färg iaf. Snart väntar middagen och i morgon får vi vår hyrbil. Någon utflykt blir det närmaste dagarna men vart vet vi inte än.Lungt och skönt är det, total avkoppling trots en stenhård säng och ett  lakan och en filt... nå jag njuter iaf...Tjingeling