"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 26 december 2016

Julen är över

Julafton gick bra, även i år. Var uppe och åt julfrukost med Mojen och sen åkte jag norrut. Stannade på graven och tände ljus i blåsten och så var jag där en stund i tankar. Solen lyste och ja, dagen var fin. Kom upp till dottern i tid att äta gröt och så leka med LillMyran en stund. Hon kom rusande och kramade mig vilket fick hjärtat att smälta❤️. Så var det Kalle och tomten som kom och delade ut julklappar, middag och så var det sängdax...vi fick tyvärr ingen familjebild i år, tiden rusade iväg och ja...det är kanske dags att allt blir annorlunda nu. Vi kanske är i nått nytt nu igen. Nytt behöver inte vara fel, bara annorlunda och ovant. Är glad och tacksam över att få vara med barnen och barnbarnen iaf.

Igår var vi tillsammans allihop och det var en skön dag. Idag är det annandagen och vet inte riktigt än hur den blir...fortsättning följer..är kvar i norr iaf...tjingeling

Önskar alla som kikar in en god fortsättning 💖

2 kommentarer:

Lena sa...

Ja du, när familjer växer ändras mycket, men som sagt, det behöver inte betyda sämre ;) samma hos oss åxå

Tomten i förra inlägget, så fin!!! :)) jag har 2 mindre fast med samma ansikten i gummi? gamla & ärvda efter farmor, nått speciellt med det som har många år på nacken, känner lixom "vördnad" över det

Önskar dej en skön fortsättning med de dina! *hjärta*

Vida sa...

God fortsättning själv vackra du, annorlunda behöver inte vara dåligt och lyllos de där barnbarnen som har dig som mormor. Varmaste kramen och önskan om ett fint 2017