"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 20 september 2016

Tog ett varmt bad och en whisky

I tisdag för har ont i kroppen och halsen...ska ju vara bra med sånt då😉. Vila är kanske bra också...veckan som gick var speciell. Veckan innan likaså. Förra veckan var det bouppteckning som var en pärs i sig då de gjorde fel😳blev stressad av det för att det inte stämmer... sen åkte jag till I och sov. Mkt trevligt att umgås med henne. Sen så sov jag hos yngsta sessan två nätter och var med LillMyran och hennes mamma på dagarna. Hjärtat och själen blir varm av att vara med dem alla men speciellt är det när LillMyran säger Mojmor....och kommer och gosar. Många skratt och fina minnen. Speciellt när vi tittar på byggjobbarna på tomten, grävskopor och allt som händer runt huset. Vi åt sushi och myste, mormors äppelkräm kletades runt i ansiktet då jag sa att det var kräm...😂😂😂ja jag visste inte att mamman säger "kräm" när de smörjer ansiktet...då förvåningen lyste i våra bådas ögon så fick jag förklaringen och ett riktigt gott skratt...ord är komplicerade. Haha. Sov hos I på fredagen igen. Och på lördagen åkte jag hemåt efter att ha också packat med allt som jag kunde ta med hem från stugan.

Så har jag försökt vila ett par dagar för att komma i fas igen. Igår åkte vi på hockey i Leksand vilket blev en pärs då vi hade ståplats och stod helt fel i klacken och jag fick panik då en stor lufsig supporter höll på att tränga ihop mej😩. Så gick ut och maken och jag var överens om att vi ska ha sittplatser om vi ska på fler matcher. Han försöker få mej att bli Leksing...haha.

Nå idag är det fredag igen och det regnar och är grått och vi ska på tredje begravningen i år. Denna gången en ung människa 😥 och har bett om styrka att orka även idag. 2016 har verkligen varit ett avskedsår, men sa ju till svågern efter svärmors bortgång att det inte var över än med begravningar. Och jag fick så rätt, dock hade jag inte förutsett alla
❤️❤️❤️❤️❤️

"Själen skulle inte ha någon regnbåge om intr ögonen rymde några tårar" John Vance Cheney

Inga kommentarer: