"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 27 september 2016

Oj vad energi som går åt att

Plocka i mammas grejor...och i mina grejor. Just nu har jag bara lust att ta sopsäckar och hiva ut allt😔men vet att jag ångrar mej sen så... får ta det lite i taget. Drömmer allt möjligt konstigt på nätterna och känslan av att vara jagad fångade mej i morse. Nå vissa drömmar borde man skriva ner om de hjälper till att bearbeta ngt. Nå lägger en bok brevid sängen så får vi se hur det blir.

Igår var det dags att träffa banken för att prata liten lån...har bestämt mej för att renovera stugan och har ordnat en snickare till våren för jobbet. Kändes rätt när jag gick från banken att jag tagit många beslut nu om framtiden. Tror att nästa veckas möte med FK kan vara av vikt med. 

Så var jag och vävde och det gick förvånansvärt bra men får se på onsdag om det är rätt. Behöver tid för att kolla allt eftersom jag trott att jag gör rätt men så blir det fel.... 

Nackdelen nu är att jag blir så rörig när jag ska göra något...har svårt att avsluta utan börjar på nått nytt ställe eller sak så orkar jag inte göra klart och då blir det ännu rörigare😳...nå kanske jag alltid varit så😩 Och nu blir det ännu tydligare.

Har med uthålligheten att göra och den har jag inte just nu iaf... ta hand om er

1 kommentar:

Nina Warglycke sa...

Det där med att dra igång en massa grejor och inte avsluta... det känner jag igen. Blir så när jag är sliten och stressad och egentligen inte orkar, men vill göra nåt ändå.

Trodde när jag började mitt nya jobb att det skulle bli en massa stress... och kanske dålig stress. Men... den enda stress som faktiskt varit, och det har inte varit mycket, den stressen har varit liten. Fick en lång introduktion i lagom takt. Tacksam för det. Men ännu har jag inte lärt mig allt.

Det som stressar mig är mer det privata, med människor som hatar och hotar och bara vill förstöra för mig och Matts. Men det ska inte få ske.

Kram på dig!