"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 28 september 2016

Är det inte många dagar kvar av ljuvliga september som varit en fantastiskt vacker månad i år. Vädret har varit vackert länge nu. Igår längtade jag till värme och avkoppling så vi bokade en resa söderut då maken har ledigt😃. En vecka med avkoppling från allt måste, all-inclusive mitt ute i ingenstans. Stränder som är milslånga och förhoppningen är att vi får vila, njuta och ta hand om varandra lite mer. Sånt vi inte orkat med under våren och sommaren riktigt. Få göra ett avslut på det som varit jobbigt och komma ikapp våra själar lite. Ni vet..
Ibland måste man vänta in själen då det varit för mycket sa I häromdagen....

I helgen ska vi stänga stugan för vintern och sen återstår bara att stänga stugan i Klitten också. Ska väl uppåt och göra arvskifte men det blir en kort resa då norrut. Sen ser jag fram emot nästa lilla familjemedlem som kommer i nov💞.

I övrigt är jag glad över att gastric operationen fungerat och hoppas att  det går bra att åka utomlands med magen också...Får ta det lite lungt med maten så  går det nog bra. Vätskeersättning kan också vara bra att fylla på med emellanåt då det är varmt...


Har snart nått 25% i viktnedgång vilket är det som kan förväntas till en början  sen får vi se vart jag stannar. 2 år sägs det att man går neråt sen ska det planas ut...och ev uppåt ngt. Vet inte riktigt men får se. Är tacksam iaf för det som är idagsläget. Så ta hand om er...Tjingeling 

Inga kommentarer: