"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 9 augusti 2012

lite nytt till tvättrummet


jag köpte lite trasor i en glad färg och började göra en matta i gårkväll....den blev klar nu :-) Och ska glädja fötterna när det blir klart. Man får tacka TN för grundjobbet med tvättrummet och Mojen för pysslet nu tillsammans med mig så kommer det att bli fint :-) jag har dessutom hittat på en toa lösning för mamma...bild kommer senare.Tipset kom från Feiburg barnet som sett en liknande lösning där ;-)...just nu väntar jag på storsessan och prins D som ska bo här ett par dagar. Väntar också på hur operationen för mamma gått idag....det är mkt nu....
Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Vida sa...

Vilken fin matta. Jag ligger lite efter med läsandet men jag hoppas att operationen gick bra.
Kramen