"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 16 augusti 2012

Det blev mycket igen

Efter ett par dagar av aktiviteter äter vi åter frukost i solen vid sjön....de sista dagarna av semestern njuter vi av lugnet igen.... i fredags var sonen och dottern hit en sväng och äldsta dottern och svärsonen var här sen torsdagen och alla hälsade på  mamma under fredagen. På lördagen var vi ut till  rest Sjömärket och åt det underbaraste räkmackor jag ätit...250 g räkor....mums. Så åkte vi till Stocka och kikade på hus och havet...mysigt. Har lite tonårs minnen därifrån :-) Så fortsatte vi mot stan och hälsade på mamma igen....det har varit täta besök dit nu när hon fortfarande är på sjukhuset....vi får se när hon får komma hem igen. på söndagen så kom farmor och S hit på lunch...ja barnens farmor då.... trevligt och sen har vi ju däremellan målat och fixat i tvättrummet ...plockat hallon och gjort sylt .... på måndagen var vi och städade till mamma och handlade en duschstol tills hon kommer hem. Tisdagen ägnades åt att vänta...sola och åka till mamma som inte fick åka hem då heller...så badade vi första gången i år och tog vassen utanför....vi har också åkt flotten på sjön och fikade i solens glans.....Det blir nog en flotte här också....:-) ett mysigt sätt att vara ute på med barn och vuxna.. Igår var vi i Sundsvall hela dagen och jag träffade barnen och var till läkaren som är bäst på gyn i hela världen....hon är fantastisk och hjälpte mig igen med mina bekymmer....skönt att det inte var farligt och inte smittsamt heller.... Var också på Ikea och handlade grejor till tvättrummet å ska lägga in mattan idag och sen ska allt in på platsen där de ska vara... Det blir kanon bra....så målar jag lister och fönstersmygen så blir det bra....men först njuter vi i solen ett tag...tjingeling
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: