"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 6 augusti 2012

Jag har semester

och efter 450 mil i bil har vi kommit till landet. Igår var mamma här och tyvärr har hennes sår förvärrats och är infekterat och luktar illa :-(... hjälpte henne att få plocka lite hallon en stund och så handlade vi på vägen hem. Dottern lämnades till pojkvännen och dom for vidare till Sundsvall. Sonen skickade en hälsning från Norrporten med en hälsning och en bild på favoriten Tomas Ledin ....hm hade gärna sett det...tom sonen tyckte han var bra :-) Idag har vi ätit frukost i solen vid sjön och sen har jag fortsatt att röja och Mojen har också greja vid sjön så nu kan vi ha både hängmattan och hängstol uppe ..jodå jag lyckades precis dunka i backen då hängstolssnöret gick av......hm tungt eller dåligt snöre...dåligt snöre efter alla år..... så nu sitter jag på backen och skriver haha ....ja nåväl vi har ju semester.....så gör väl inte så...mkt .....O:-) Tjingeling
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: