"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 10 oktober 2015

151010

5 år sen vi blev man och hustru. Tiden har gått så fort sen den dagen, och jag har skrattat nästan varje dag med min Moje. Vi har det roligt tillsammans och det är kul att komma hem och mötas av en kärlek som gör mig varm i hjärtat. Visst har vi också dagar som andra men oftast är vi glada och lyckliga tillsammans .

Vi respekterar och hjälper varandra när det blåser rider vi ut stormen tillsammans. Det är i lugnet kärleken vilar och är så glad över att Mojen och hans familj är en del av min och att Mojen är en del av min familj. Vi är en länk som passar ihop. Vi är delarna som hittat varandra till slut.

Så har firat dagen med att hjälpa till med målning hos bonusdottern och sen ätit hemma  middag och haft mystid hemma. Mina barn överraskade oss med en fin bukett på bröllopsdagen och jag blev rörd över omtanken. Älskade familj, jag är bara lycklig en dag som idag...när hösten sänkt sig ner som ett mjukt täcke över oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så underbart!Kram <3