"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 2 juli 2015

Svettas

Sitter i köket på jobbet och eftersvettas efter morgonens cykeltur hit. Det är soligt och fint idag och det kommer att bli en varm dag. Igår kom äntligen sonen hem igen, skönt att veta var jag har barnen och fick en riktig dipp av längtan och sorg i går kväll efter mina barn. 

Det är svårt att beskriva min längtan av en vardag med dem. En fika ute i solen, en kram i förbifarten osv... Sms är inte samtal och har svårt att ringa dem för saknaden blir ännu jobbigare då... Det är svårt ibland..,

2 kommentarer:

Vida sa...

Jag vet vad du menar fast från ett barn och barnbarns perspektiv. Jag saknar vardagsrelationen, att bara ses för en promenad, fika eller bara prata lite sittandes vid samma bord. Men jag har själv gjort valet att flytta dit jag är så det är ju frivilligt men jag saknar de mina i min vardag... så jag förstår dig!
Kramar

Di sa...

Jag har också gjort valet själv @vida men det är ändå svårt vissa dagar. Kramen