"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 14 november 2014

Underbara timmar

Har jag haft med min familj och första mötet med "LillMyran" gick så bra. Hjärtat svämmar över av lycka och glädje för den lilla familjen....att det har gått så bra men även av att bara vara där och njuta av de små fingrarna, lilla näsan, ögonen som försöker fokusera på något, men som inte alltid klarar det än...de små perfekta fötterna...det mörka håret...men också att få upptäcka likheterna med pappan och mamman..att se och lyssna på hennes andetag nära nära i en stilla omfamning..och minnas de första dagarna jag hade med hennes mamma...stunder som berört mig och som aldrig kunnat delas med någon annan än med oss två....de stunder jag haft med mina alla tre fantastiska barn. Minnen som dyker upp i närvaron med barn..och speciellt nu när den lilla påminner så fysiskt om mina barn...stunder att vårda har jag fått. Och att få möjlighet att träffa alla idag var ännu en stund värd att minnas...mamma, som fick rå om alla de sina idag...och möta LillMyran....för första gången och vi fick ett foto på oss tillsammans mamma, jag och dottern med LillMyran....mormorsmor fattades..tyvärr...kanske tittade hon på oss från en himmel fylld av ljus då hon såg oss...sin mamma, sin dotter, och sitt barnbarn och till sist sitt barnbarnsbarn...14 dagar idag...stor stund att få ett sånt kort.

Nu ska jag sussa och ladda om inför morgondagen...bebis fotografering, köra hem och sen öl och whisky mässa... Natti natt 
       

1 kommentar:

Pysselfarmor sa...

Grattis....vilken lycka!