"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 11 juni 2013

Hej och Hå

vad tiden flyger fort iväg...när man har kul :) ja, jobbet är ju som det är och jag tragglar på och söker nytt när jag hittar nått som intresserar mej. I övrigt har vi fått handpenningen på lägenheten idag :) nice att det förhoppningsvis så ska det gå som det är tänkt nu, håller fortfarande på att landa i att vi sålt och flyttar ut i september och in i det nya :) då det är klart, vilket det ska vara tills dess :)

Lite renovering ska göras och har ägnat tiden till att rita ett nytt kök, och fundera på tapeter mm....golv ska läggas och det ska målas och sen kommer vi att kunna montera upp köket. Ska göra det värsta först...taken ska målas och då ska allt täckas osv....nå...det ger sig. Det blir bra när det är klart :) i alla fall, och längtar tills vi får börja.

Var och träffade jobbcoachen idag och ja, har lite utmaningar framför mej i morgon och ett par dagar framåt tills vi ska träffas nästa gång..

Helgen gick åt till att klippa gräs, vara i solen, mysa med familjen och bara vara vilket var skönt. Dom ringde från Särna idag och checkade av hur det gick...ja, inte har det varit den allra bästa planeringen direkt den här veckan, men lovade att skärpa mej med allt för jag ska ju röra mej :) mer...och planera!! En dag i taget, leder också någonstans....så det så...tycker ändå att allt känns lättare ändå nu. Ska ju upp en vecka snart igen på uppföljning så det blir kalas det. :)

Nu ska jag dyka ner i Midbec katalogerna som jag lånat hem och drömma om tapeter...tjingeling så länge!

1 kommentar:

Vida sa...

Oj, vad spännande.. var hamnar ni? Kramar från Liv