"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 3 augusti 2017

Dags för hemfärd

Är tudelad i att det är sista dagen på landet. Sitter på bryggan vid vattnet och dricker kaffet i solen. Filar fötter och hör herr ekorre hoppa i trädet. En båt puttrar förbi och ut på sjön för att fiska. Solen är varm och suset i träden skönt för själen. 
På måndag är det jobbdag igen så kändes skönare att sitta här idag. Längtar ändå hem till maken och vardagen igen. Har tyvärr haft två nätter av hjärtkonstighet. Det har liksom bubblat och känts som dubbelslag då jag legat på vänster sida. Märkligt men i natt var det bättre igen så vet inte riktigt varför och vad det var. Nå vi får se...om det kommer igen eller inte.

Igår lagade jag våfflor med Lillmyran.Mysig dag. Hon har slutat med blöjan och kissar på pottan vilket funkar och hon är rätt glad tror jag för att slippa blöja i värmen 😊. Lilltrollet vill bara stå och gå så liten hon är. Hon har lärt sig pussas och ser så kul ut när hon smackar med munnen😂den lilla humoristen i barnaskaran! Glömde tyvärr bort att berätta för andra dottern att jag skulle komma så fick inte träffa den lillesötisen igår. Ja sånt händer.... fick ett godmorgon från mamman häromdagen och hon växer verkligen😊glad och pigg ser nöjd ut vilket är bra. 

Nå får packa ihop mig och åka hemöver strax... en sväng till graven och sätta nya borstnejlikor😊och sen stanna hos vänner på väg hem... en bra dag i solen gör resan hemåt bra.... Tjingeling 


Inga kommentarer: