"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 30 april 2017

Det är sista april

Och vi är i stugan. Saknar mamma så ofantligt just nu.... minns alla valborgsmäss vi haft i stugan när jag var liten... hur mamma alltid vart sjuk den här dagen. Det var den dagen som påminnde henne om att hennes dotter valde att ta sitt liv... fast min mamma dog inte där och då, utan det tog tre dagar innan hon somnade för gott... mormor som blev min mamma därefter...den där valborgsmäss för 54 år sen kom hem och fortsatte livet med mig tills förra året då hon inte orkade kämpa mer... 

Vi fick många fina dagar tillsammans men saknaden är ändå stor just idag❤️ hon fattas oss...

3 kommentarer:

Lena sa...

Oj vilken sorglig händelse...

Livet ger & livet tar...

Varm stor kram!! <3 <3 <3

Di sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Di sa...

Ja Lena det är det som är livet❤️Kram