"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 6 oktober 2016

Så fort nån säger inte

Så gör man det😳nu är tanden borta och idag fattade jag varför jag haft ont i örat förut. Bedövningen gick upp i örat. Och infektionen har väl varit så illa att örat gjort ont då. Nu ligger jag och försöker att inte åka med tungan på området där jag blöder fortfarande. Vill inte sluta blöda  ännu tyvärr. Skulle behöva äta ngt snart men får kanske dricka med sugrör istället ... nå det ska bli bra hoppas jag så jag slipper ha ont.

Ikväll ska vi på fotokurs. Nikon har en gratiskurs i Falun så passar på. Har tagit Ipren och alvedon nu för bedövningen håller på att släppa. 

Nå i helgen var vi i stugan och stängde igen för hösten. Skönt men vemodigt. Alltid så och nu väntar en mindre resande tid då vi har mkt annat hemma att göra. Kalas tex. Har lovat bonus barnbarnen att baka i helgen...bullar och så skulle vi göra beskvier också ville den stora.. så får se vad det blir. Hon blir ju tonåring nästa veckan och den familjens kök är bortta utifrån att bonusen fyller 40 snart och ville ha ett nytt kök i present😊. Ska bli kul att se för tror det blir kanon fint!

Men bullar ska man ha om man fyller år så tänkte det var kul att låna dem😊.

Nu så ska jag vila lite... ta hand om er❤️

Inga kommentarer: