"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 8 oktober 2016

Lördag

Och hade bonusbarnbarnen här och bakade. Ja två av dem, den tredje låg och byggde lego😊gick bra det med. Vi gjorde bullar och kakor och jag hade gjort bottnarna till biskvierna i gårkväll. Sen gjorde vi smeten och monterade ihop dem. Gick bra även om de blev gigantiska😉.Vi provade också att göra "munk"bullar. Doppade dem i sockerlösning och i kanel och socker...mums blev jättegoda.

Sen kom mamman och pappan hit på middag och L&L kom också och åt. Mysigt i vårt lilla kök... nu är jag trött. Dottern och mågen åkte till Seychellerna idag på bröllopsresa.. fick meddelande nyss om att de landat i Dubai. Hm... så längtar jag tills vi är i solen bara 58 dagar kvar...i morgon ska vi skjutsa en kompis med fam till Arlanda...för en månads vistelse i Thailand. Mysigt. Och vi ska äta lunch i mitt gamla kvarter Norrviken 😊. Passar på att träffa våra vänner M&K som vi tyvärr inte träffat sen nyår i Göteborg förra året😳. Ja vi har tänkt men ja livet kom emellan.

Nu väntar sängen.. Tjingeling 

Inga kommentarer: