"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 25 oktober 2016

Eva

Mitt foto från konserten
Så många gånger jag velat möta denna människa och ha djupa samtal om livet... nu fick jag lyssna på hennes sång. Magiskt mäktigt stundtals och när hon sjöng ängeln i rummet var ett magic moment. Sången som burit mig många gånger i sorgen efter bästa vännens död. Det är snart 25 år sen hon dog. Men ändå, saknaden finns där då vi passerat hennes fd hus. Och nu var gång vi passerar hennes grav plats sänder jag henne en tanke. Det är som det är brukar jag säga, men vissa dagar återkommer och man minns.

Nå glädjen finns där också i minnena då vi gjort tokiga saker och det får mig att småle... och är glad över att vi fick möjligheten att bilda fina minnen❤️

Helgen i övrigt var fin, 40 årskalas hos M och J hur fin kväll som helst. Söndagen var en vi dag i regnet och köpte bädd madrasser och lite nya sängkläder vi velat ha. En skön helg. I går var det vävning på agendan sen så var det parafinbad och handgympa. Supertrött blev jag då... ska få parafinbad tre veckor, tre dagar i v. Så får vi se om det kan bli bättre. Kändes skönt när man kom hem iaf.

Idag har varit en inne vilodag... har ont i halsen igen så tänker att jag kanske överkört mej lite igen så får se åt vilket håll det går...

Tränar på att inte prestera så mycket utan att träna på att ta det lite lugnt istället. Ja och så får det vara just nu...





Inga kommentarer: