"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 27 oktober 2016

Oj så trött

jag blev idag efter pärsen med arvskiftet. Det blev fel igen från begravningsbyrån, vilket fel i ordningen vet jag inte och tack ock lov har ändå min hjärna fungerat med att se felen iaf. Något jag är tacksam för, men tröttande att behöva dubbelkolla det hela trots allt...nå de bestämde att inte ta ut någon kostnad för arvskiftet vilket var snällt, även om allt blev tokigt i samband med det....nå nu är det äntligen klart och de fixade felet och jag kan lägga det bakom mig.

Är inte så stark alla gånger trots att jag tror att jag är det....alla oförutsägbara saker drabbar hårdare än jag tänkt pga min höga stresskänslighet i dagsläget. Allt blir mkt större än det är egentligen och kräver en enorm kraftansträngning av hjärnan.

Nu ska jag försöka se fram emot symässan på lördag i Älvsjö, trots att jag fasar lite för bussresan och iallt runt omkring då jag vet hur trött jag blir i stora samlingar också...och över att besluta mig för något....försökte köpa tröjor häromdagen....men nepp...dock gick det idag så kom hem med 4 st lika i olika färger efter att ha hittat ngt jag ville ha och kunde ta beslut om😊. Tog också ett annat stort beslut idag som jag har funderat på länge. Nu blev det av med lite ångest och hjärtklappning genomförde jag det. Stolt över mej själv!! Nå man får försöka trots det är tufft emellanåt med saker man ska göra. Så ta hand om er....tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Spännande med symässan!! själv pallar jag inte Älvsjömässan, får huvudvärk, har varit på flera båt, hund & trädgårds mässor, men samma var gång, märkligt

Hoppas det gick bra för dej & att du har väskan med hem, fylld med massa fina tyger å så!! kul att ha & pyssla med i vinter <3

Varm kram <3