"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 24 februari 2012

dags för en uppdatering

ja en hel vecka har gått och jag har inte orkat blogga under veckan, utifrån att jag har jobbat sent och haft mycket annat för mej som att virka aragumi :0) jag vet inte varifrån jag kom på det...så fick låna 2 böcker av en kollega och har pysslat på....varierar mellan stickningen, korgvirkning och nu aragumis...haha...ja inte har jag tråkigt direkt. Det har också varit besök hos svärmor, och barnkalas hos I som fyller 6 år. Sen så har orken varit slut för att göra annat än att bara vara....ibland måste man få vara så också.

igår fick jag gå hem från jobbet pga en hemsk huvudvärk som inte gav sig och det tog till idag då kollegan gav mej lite "healing" som det släppte....usch ja...var ut en sväng i går också på kvällen för det var ju ljusvandring i stan och fotograferade lite i mörkret.

Trevligt men som sagt jag var inte direkt pigg.....

fredagen avslutades med bad och god mat....så nu är det helg och städning står på schemat för de damråttor som bor här börjar gå själva snart...

Ha en fin helg!
Tjingeling

2 kommentarer:

Vida sa...

Kan tänka mig att amiguramis passar dig utmärkt, små härliga figurer från dina skapande fingrar.

Den varmaste av kramar och önskan om allt gott från Liv

Lena sa...

Jag har 2 böcker med Arugami, men det har inte blivit av att prova på ännu, kanske när jag blir pensionär? fniss.. ;)
Fick svar på mina Järnvärden i går, & alla depåer var tomma igen! suck & pust, 9/11 -11 hade dom med dropp fått upp det något sånär, men nu i bott sedan ett tag, då jag inte haft tid att kolla det tidigare, men tröttheten känner jag igen.
Kram & fin söndag!♥ /Lena