"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 10 augusti 2017

Jobb igen

Två veckor med 75% pga nått jag inte förstod men ja pengar är väl den största orsaken troligen. Hat två unga tjejer med mig i jobbet vilket gör att jag är sysslolös så ja passade på att utveckla lite i jobbet, går sådär men försöker iaf...får ta lite tid. Har också varit på af, råkade skriva fel i min rapport så kunde man inte ändra den utan måste in med ett papper... urbota dumt att behöva stressa redan stressad personal på af... nå nu skriver de ut mej för att jag ska gå heltid 22 aug till 31 okt... sen vet jag ju inte. Svårt att veta och får i inga papper föränns i v 35 då ingen chef finns för att skriva dem.

Känns märkligt att de anställer andra på fast tjänst och jag blir liksom "över" fast jag velat ha en fast tjänst. Nu är jag inte lika säker på att jag vill stanna där längre. Klart om de erbjuder mig tackar jag inte nej. Men har sökt andra jobb nu så skickat intresseanmälan till onkologen där jag varit förr... så ber till högre makt att det ska lösa sig. 

Är ledig 2 fredagar vilket känns skönt . Sommaren kan bli lite länge nu då trots allt. Så återkommer! Tjingeling 

Inga kommentarer: