"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 22 maj 2015

Ett farväl

Jag hann fram till barnens farmor med blommande blåbärsris och vitsippor. En stilla stund tillsammans då jag smekte hennes tunna kind,grånande hår och kramade försiktigt den tunna kroppen. Jag kysste hennes panna och viskade hälsa alla och gick.

Ett sista farväl av en  människa som jag delat många bättre och sämre dagar med, men som alltid öppnat hjärtat för de som kommit i hennes väg. vi har haft våra duster, men hon har också gett mig många ljusa stunder under de nästan 39 år vi tillbringat tillsammans.

Snart finns hon hos de som väntar på andra sidan och förhoppningvis ses vi i där en dag...jag tog farväl i kväll. Morgondagen vet vi inte ngt om...Och tills dess lever vi vidare och tar fram de fina minnena av henne...vår bästa Farmor K❤️

Inga kommentarer: