"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 2 april 2012

Måndag idag

och i natt hade jag en djävulsk huvudvärk och var otroligt trött i morse så känns rätt att inte göra allt för mycket idag utan bara försöka sitta upprätt och dricka mycket. Febern är nere på normaltemp vilket känns skönt. Det är dock inte så kul med den huvudvärk som ligger i hela tiden men det blir nog bättre med vila det också. I morgon är det dags att byta linsen i ögat vilket är nödvändigt å skulle vara på intervju 2 på jobbet i morgon och känner att jag vill ha det klart för det gör naturligtvis att jag funderar på vem av oss som får tjänsten och blir det inte jag är det väl en mening med det också :0). Ska ju prata med jobbcoachen igen. Har lagt ner funderingarna nu när jag varit sjuk och ska kika lite på vad vi skrivit i dag....

en kopp kaffe ska jag ta och dricka nu så får vi se hur huvudet mår....

tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Kikar in & säger natti natti & fin tisdag med hopp om att du mår bättre!♥
Kram! /Lena