"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 11 mars 2019

Stockholm igen

Så blev det en resa till Stockholm igen, 2 mars satte Mojen och jag mig på tåget för att gå på Fotografiska och se en fotoutställning..Kirsty Micells helt magiska foton. En sagovärld i sorg, som väckte många tankar kring foto och möjligheter att gestalta en sorg som varit djup och intransitiv. Om att släppa taget om någon som betytt mycket i hennes liv, som inspirerat henne till otroliga fotografier och kreationer.. tyvärr var det mkt folk och jag trivs inte i just det... nå vi såg även andra utställningar som absolut inte gav mig nått alls... ja kanske lite avsky inför en del foton av celebriteter i pikära situationer... ja nu var det inte kändisarna utan deras dubbelgångare. Men nä i te min smak... håller iof inte koll på kändis skvaller heller så är inte något som intresserar mig. Men summan var att det var en bra dag med mig och maken i storstaden och vi tänker återvända och göra andra saker så småningom när vi känner för det. Finns intressanta museer och sånt att turista på...tills vi hörs Tjingeling nu väntar jobb😊

Inga kommentarer: