"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 25 mars 2019

Andrea Bocelli

☺Så var vi till Göteborg för att hälsa på Mojens kusiner. Hade längtat till helgen. Vi bokade biljetterna för ett år sen till Andrea Bocellis konsert. Så var ju en lång väntan.

Vi åkte tåg ner och det gick bra, skönt att bara sitta och sticka en sväng och ja lyckades rusa in oss i fel vagn...hahaha, men det gick bra att sitta på våra platser vi skulle ha när vi skulle åka hem.Tur nog. Jaja...nått tok ska det väl vara.

Vi kom ner till Göteborg lagom till två och så möttes vi av L och M som drog med oss till en mysig bar för lite häng. En häftig miljö. Drack en drink och sen fortsatte vi till Masthugget där de bodde och inkvarterades i en egen liten lägenhet brevid. Sen blev det middag, prat, skratt en rolig kväll.

Lördagen ägnades åt att åka till Lindome på garnshopping för M och mig. Häftigt ställe med många saker att kika på i Gamla Spinneriet. Inte bara garn utan annat också. Sen blev det vila och middag, och så lite barhäng innan konserten. Den var jättebra, lagom platser hade vi så vi såg bra och ja till och med L var lite impad tror jag...han visste inte så mkt utan han bara hängde på oss andra.....

Söndagen kom med blåst och regn, vi for ut till Marstrand och gick omkring där en stund och såg på fästningen där i blåsten. Sen fikade vi ute i regnet...haha..har man fika med ska man fika...sen blev det en lång vila...middag och mer skratt och prat. Ja en härlig helg...Tåget hem gick på måndagen och jag njöt av att vara ledig hela 4 dagar. Balsam att åka tåg, härliga skratt och trevligt sällskap ett par dagar. 


Så var det jobb och besked från mammografin om att allt såg bra ut! TACKSAM.... helgen som varit har också varit lugn och sansad...fast nu börjar jag bli sjuk igen..blääää. Jäkla förkylning som återkommer igen...trist...men nu väntar hemgång och vila...Tjingeling

Inga kommentarer: