"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 24 september 2017

Fint

Trots grått väder var det en fin helg med dop för vår minsta familjemedlem. Hon sköte det exemplariskt och jag fick låna henne en stund och prata och byta blöja☺️. Träffade även mina andra barnbarn dock en allt för kort stund med alla men man får vara glad för det lilla ibland, bättre än inget alls. Försöker iallafall se det så annars skulle jag gå sönder helt😔. Dop innebär många människor och mycket runt allt så då finns inte tid för mycket än just fika och försöka hinna med att prata med någon... 

Träffade även sonen och flickvännen en liten stund...ska åka och hälsa på dem en helg i deras nya bostad i höst så då får vi mer kvalitetstid🙂.

I övrigt har snickarn gjort ett kanonjobb i stugan och väntar med spänning på att allt ska vara klart i mitten av okt då vi ska stänga igen för vintern😊

Nu är vi på väg hemåt igen och i morgon väntar jobb igen... Tjingeling 

1 kommentar:

Lena sa...

Kikar in med en stor Höstkram! <3 & vilket härligt väder vi fick idag!! :))

Ha en fin vecka!! <3 /Lena