"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 19 september 2017

Host tid

Nu är förkylningstider igen, la mej hemma  i onsdagskväll då halsen gjorde vansinnigt ont och insåg att det var vilodags. Fyra dagars vila var bra dock sitter hostan kvar och flera på jobbet är likadana så nått som går😕. 

Igår kom chefen åter från en lång semester och blev kvar kallad för samtal efter mötet.. har lite svårt att hantera våra samtal känner jag pga sommarens incident... men fick frågan om hur jag orkade med min heltid. Ja vad har jag för val? Att jobba heltid är ju ett måste i situationen jag är i just nu även om det är långa dagar och jag blir trött. Klarar iaf av jobbet och har lärt mej nya saker vilket är ett bra tecken på hjärnkapaciteten. Sen att resursen inte räcker till mer är kanske ngt jag får acceptera i läget just nu. 

Så chefen trodde jag fått en förlängning sv tjänsten men det är inte fallet.. nu har jag sagt att jag vill stanna om jag får erbjudande om förlängning. Men så har vi ju den där gränsen för att bli fast... jag har ju jobbat förr i landstinget så vi får se vad det blir. Kan inte påverka det mer just nu. Om jag säger nej till erbjudandet så blir jag av med a-kassan så jag tar det som det kommer framåt.

Tar diskussionen med Ps idag så får jag fundera på fortsättningen av livet..Tjingeling och var rädda om er...

Inga kommentarer: