"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 28 juni 2017

Stressad

Igår kom brevet.. FK tänker dra in sjukskrivningen för jag ska bedömas mot ett annat jobb där läget inte är lika som nuvarande istället. Känns som jag sitter i rävsaxen just nu och vaknade med hjärtklappning i morse igen. Dagen på jobbet var tuff, tom van personal sa det och kändes så bra att få åka hem och halvsov på bussen för att återfå energin. 

Beslutet från FK fick mej att tappa fattningen totalt eftersom jag nu sagt nej till heltid pga sjukdom och läkare och FK är överens om att jag inte kan jobba mer än 75%, men för att skydda sgi mm måste jag söka jobb på resten dvs 25% vilket blir ett annat bekymmer med A kassa och deltidsjobb. 

Just nu känns livet väldigt tufft...just de här dagarna var så tuffa förra året och känslan av maktlösheten jag kände då återkom nu... det är inte lätt att vilja men inte kunna för att kroppen sätter stopp.

Fegt av min handläggare att inte meddela innan hur han tänkte för blev utskriven från Af i maj så tappar en månad om allt brakar😔... men pengar är inte allt men jäkligt stressande om man räknat med dem. Allt blev svårhanterat nu kände jag...

Nå idag ska jag göra min ettårskoll på bariatriska... ett steg i taget och försöka andas....Tjingeling 

Inga kommentarer: