"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 14 juni 2017

Solen skiner

Idag och bonusbarnbarnen har haft skolavslutning! Vi är bjudna dit på mat och tårta. Vi köpte en sommarpresent till dom, ska bli kul att se vad de tycker om den😊. 

Med mina småflickor i Sundsvall verkar det gå framåt. Förhoppningsvis så har Lilltrollet ökat i vikt nu och jag hoppas att hon fortsätter vara lika glad och frisk. Att det var en tillfällig dipp. Hoppas allt blir lugnare för mamman också med de två så hon kan njuta lite av sommaren.

Lilla My har börjat öka i vikt så håller tummar och tår för att allt ska fortsätta vara så. Hon har fått ett namn nu 😊ett fint namn. Alla flickorna har fina namn, passande deras mysiga personligheter😊

Själv trampar jag på med jobbet, tänker att det är inte så länge till nästa ledighet. Har dessutom tagit semester två dagar för kusinträffen i juli... blir bra det. Fredagkväll hoppas jag på fint väder  då vi ska se Sting i Dalhalla! Trist om det spöregnar... sen hoppas jag vi kan åka upp till Klitten och kolla inför kusinträffen. Men väder och vind kan man inte lita på så vi får se😊.. en dag i taget och idag är idag! Tjingeling 

Inga kommentarer: