"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 9 november 2016

Stolt

Är jag över min fett procent som går åt rätt håll. Vikten ja den är väl viktig men mest viktigt är fettet i min vävnad, i mina inre organ. Från att ha haft 58,8% är jag nere på 40,3% vilket är en stor skillnad! 

Jag är inte i mål än men tänker att det är dags att börja träna för det nu. Var till sjukgymnasten i går igen och ska få träna på vc för att få till artrosen i nacken och bli starkare i kroppen. Kommer aldrig att bli smärtfri men kan bli mindre smärta iaf.

Så får jag börja en smärtskola efter årsskiftet, där man får prova olika avslappningstekniker. Har ju testat en del men använder dem inte... inte ofta iaf, så lite disciplinerat i grupp kan ge en skjuts iaf...kan ju inte bli sämre 😉. Får passa på nu när jag har tiden för att ta hand om mej själv ett tag. 

Detta kan vara ett litet problem i dagens besked om USAs val... inte allt för oväntat, hoppet är det sista som överger människan...även om hoppet är omöjligt..det är som vanligt kanske mkt prat lite handling??vi hoppas vi överlever detta också.....

Nu dags för klipp nu hos bästa M... ta hand om er. Tjingeling 

Inga kommentarer: