"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 1 januari 2016

2016 har anlänt

med ett lätt snöfall. Och en huvudvärk natten igenom...och ett märkligt uppvaknande för jag hörde maken prata tydligt och högt...viket han inte alls gjorde. Mardrömmarna som följt den nya medicinen gör att jag backat ner den igen. Alla biverkningar som jag upplevt av den ska rapporteras till Läkemedelsverket. Biverkningar som inte finns med i listan än men som bör rapporteras. Jag känner att jag mår bättre utan den. Mediciner i all ära men om de inte fungerar bra ska man inte äta dem. Och jag är väldigt känslig och får ofta biverkningar, speciellt om det råkar bara vara en annan tillverkare av det som jag tidigare hade...

Har varit inne två dagar nu och hoppas jag är bättre i morgon så jag orkar ut för det känns som det skulle behövas. Det blir lite uppånervända världen nu md sena kvällar och sena mornar...

Så fick vi ett trevligt besök av L och L idag...ett avbrott i dagen...i morgon är det en ny dag...tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Gott Nytt År & ett fint 2016 önskar jag er *hjärta*

Läste ditt bokslut, både med & motgångar, glädje & oro...

Så är livet, vi kan bara önska lycka & glädje, men någon annan rår...

*Carpe Diem* & kram fina du *hjärta*