"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 9 september 2014

Rehab

Är i Särna på uppföljning igen och har kämpat både fysiskt och psykiskt med mej själv ett par dagar. Insikter och handlingsplaner. Det har gått bra trots allt tycker jag och i morgon är det dags för hemfärd.

I helgen firade vi Mojen och  var ett härlig kalas med många skratt då hans barn visade sina humoristiska sidor på flera sätt. De hade satt ihop en film som de visade som fick alla att skratta gott. En tår i ögat kom på mig när jag förstod att Mojen och jag skulle resa till Barcelona med hela bomusfamiljen! Det var deras present till sin far. 6 dagar i ett hus som de hyrt där vi ska tillbringa dagar tillsammans. En otroligt fin gest och present. Är glad och tacksam för det! Mina barn var också med med respektive och deras närvaro var present nog, men de hade också fixat en fin whiskey och en sort han inte hade vilket var enormt roligt! Mojen var nöjd och jag med kvällen. Hoppas gästerna också uppskattade den.

Så hade vi fotografering på söndagen. Otroligt snällt av L tt ställa upp dagen efter. Det blev så lyckat. Dagarna flög iväg och kände hur mkt jag älskar min stora brokiga familj. Är tacksam över att ha den. Verkligen.  Nu åter till verkligheten...film väntar och önskar er en trevlig kväll!
Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbart med en resa tillsammans :-).

Kramiz

Linda sa...

Vi är väldigt tacksamma för dig också. Tack för att du och pappa hittat varandra.