"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 13 maj 2013

Livet och mer därtill

Dagarna har gått i rasande takt, kursen är slut och allvaret är påbörjat. Stockholm var fantastisk med sina körsbärsblom,fina möten med människor som berör. Lite fort gick de veckorna. Fick ett mail på onsdagen om att tjänsten jag sökt gått till annan sökande, synd för dom :). Bara att gå vidare. Helgen har gått i hostandets tecken, landet är öppnat och det varven bra helg trots allt.

I går kväll fick jag feber, ochi morse beställde jag tid hos doktorn och fick inhalera och medicin så jag kunde åka till Särna. Bra val, nu är det dags att sova, och berättar mer om vad jag gör sen....lite cliffhänger får man ha eller hur? Tjingeling 

1 kommentar:

Vida sa...

Finaste Di, vilket spännande sammanträffande med väven.. härlig synkronicitet.

Precis.. deras förlust, men det kommer fler jobb.
Varmaste kramen från Liv