"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 20 maj 2013

Harmoni

Det blev en fantastisk dag i går. Vi tog matsäck och bil till Fjällvärden, Njupeskärsklyftan där fåglar
 kvittrade och vattnet porlade i strida strömmar neråt. Otroligt vackert och önskar att jag orkat gå där länge i solen. Harmoniskt helt enkelt. Själen fick landa och kroppen orkade vila i stunden, vi har grupparbeten och det är lärorikt, får tankar om vad jag lägger i mina tankar. Intressant och så spännande. Idag gjordes det också en koll av dr här och har rassel i en  lunga. Fick ta nytt prov och sänkan var ok, dvs virus i min kropp,och träningsförbud. Ingen ansträngning och svettning. Ordination kroppsvila, tankearbete är helt tillåtet ;)

Ja så då tar jag och filosoferar då de andra jobbar i bassängen...tjingeling

Inga kommentarer: